coverfitness

5 najboljih video treninga za koje nije potrebno više od 10 minuta

facebook-share twitter-share pinterest-share

5 najboljih video treninga za koje nije potrebno više od 10 minuta

Kada pogledate sva ta savršeno isklesana, gotovo fotošopovana tela, najrazličitijih trenera čijim fotografijama vas Instagram svakodnevno zasipa, verujemo da u startu odustajete od bilo kakvog ličnog angažmana i pomeranja iz omiljene fotelje ili kreveta, verujući da je u startu sve izgubljeno.

Najizazovniji deo vežbanja zapravo nije samo vežbanje nego pronalaženje slobodnog vremena za to. Budimo iskreni, zgibovi, sklekovi i čučnjevi nisu ničija ideja dobrog provoda. Za dobre rezultate se morate oznojiti. Teško je vežbanje učiniti zabavnijim, ali ga možete učiniti kraćim. Umesto da odvojite 45 minuta kako biste izvodili naporne intenzivne vežbe, zašto jednostavno ne biste odvojili 10 minuta svog vremena za video trening preko YouTube-a?

Postavljanje ograničenja od 10 minuta za dnevno vežbanje može se učiniti malo proizvoljno, ali zapravo je prilično čarobno vreme. Za početak je to samo kratak trening, ali ne i osećaj da ste izgubili vreme. Oni s pretrpanim rasporedom verovatno mogu izdvojiti 10 minuta za brzi trening joge ili kardio rutinu.

Bez obzira na to koji su vaši ciljevi kada je fitnes u pitanju, 10-minutna vežba prilično je dobar način da ih postignete. A s obzirom na to da je YouTube izbor 10-minutnih video zapisa o vežbanju neverovatno obiman i raznolik, COVER je odabrao najatraktivnije.

Power Cardio Heather Roberston

Kardio trening Heather Roberston će vas držati u pokretu 10 minuta. HIIT trening se sastoji od 10 različitih krugova - neki od njih imaju kardio favorite, poput skakača, a drugi od kojih se kreće osnovna snaga, kao push-up. Nema pauze tokom ove HIIT vežbe. Ali pre svakog kruga, vi ćete dobiti pregled onoga što sledi - tako da nećete morati da brinete o gubitku dragocenog vremena vežbanja pokušavajući da shvatite šta treba da radite.

MadFit vežbe za noge, guzu i bedra

MadFit-ova vežba nogu / guze / bedara zaista je samo niz čučnjeva i udaraca, ali ona pronalazi toliko mnogo načina da ih modifikuje da vežba nikada ne postane dosadna. Čitava rutina je podeljena u niz intervala od 30-sekundi, sa jednim intervalom odmora od 30 sekundi nakon koga sledi četiri intervala vežbanja od 30 sekundi. Iako su vežbe u ovom programu prilično osnovne, MadFit koristi trenutak da demonstrira odgovarajuću formu za svaku od njih. Tako možete biti sigurni znajući da ovladavate klasičnim pokretima dok se preznajate.

Yoga sa Adriene za snagu gornjeg dela tela

Joga je relativno usporena vežba, ali joga s Adriene za snagu gornjeg dela tela ozbiljno će vas prodrmati u samo 13 minuta. (Prva 3 minuta su zagrevanje, a poslednja 2 su cool-down, tako da stvarno radite samo 8 minuta. Ali tih 8 minuta je dobro utrošeno vreme.) Vežba se sastoji od četiri različita sklopa: niz push-up-ova, statički izdržaj, niz izdržaja na ramenu i nekoliko bočnih izdržaja. Svaki interval vežbanja zaokružen je dečjim držanjem u pozadini - tako da budite sigurni znajući da će vam se dopasti trenuci meditacije između napornog rada gornjeg dela tela.

Keaira LaShae muzičko sagorevanje

Keaira LaShae's Booty Burn Workout zabava je u obliku fitness videa. U plesnoj kardio rutini preznajaćete se nakon samo 11 minuta, ali nećete mrzeti činjenicu da radite dok to radite. U stvari - zahvaljujući vrhunskoj osobnosti Keira LaShae i promišljeno odabranim kardio kretnjama - zapravo možete uživati.

Chloe Ting hlađenje celog tela za oporavak i fleksibilnost

Chloe Ting hlađenje celog tela je rutina koja je usmerena na oporavak i fleksibilnost koja je odlična kada je uparena sa drugim vežbama i podjednako odlična i sama. Ako imate malo više vremena, slobodno je iskoristite za početak ili kraj druge vežbe. Ili jednostavno pustite da ovaj 10-minutni video bude glavni događaj. U aktivnom odmoru nema ništa loše - posebno ako su fleksibilnost ili sprečavanje povreda među vašim ciljevima fitnesa.

Povezane objave
  1. NOVI PRAVCI – SVETLI PRIMERI NOVI PRAVCI – SVETLI PRIMERI
  2. 5 načina da ubrzate metabolizam 5 načina da ubrzate metabolizam
  3. 9 Kristala koje morate imati na vašem radnom stolu 9 Kristala koje morate imati na vašem radnom stolu
  4. Živim duže, znači zdravije Živim duže, znači zdravije
Kolačići
Cover.rs prikuplja Vaše lične podatke kako bismo Vas redovno obaveštavali o prodavnici, događajima i ponudama. Pogledajte našu Politiku privatnosti kako biste saznali više o zaštiti podnetih podataka i upravljanju istim.
To Top