coverfitness

9 načina da optimizujete ili se odlučite da redovno trčite

facebook-share twitter-share pinterest-share

9 načina da optimizujete ili se odlučite da redovno trčite

Bez obzira da li imate ustaljenu rutinu trčanja ili samo ulazite u nju, najmanji podsticaj može biti ključ za postizanje vašeg sledećeg cilja. Pitali smo nekoliko naših prijateljica, trkača za sitnice koje im pomažu da se motivišu.


PATIKE ZA TRČANJE

Bilo koji ozbiljan trkač će vam reći: Uložite u svoje patike. Čak i rekreativac, kao ja vam to može reći: za mene su NIKE patike oduvek jedini brend koji kupujem i ostala sam im dosledna do dana današnjeg.

 

nike running shoes

photo: nike

BOOST NAPITAK

Banana shake sa bademima i medom je odlična varijanta za doručak, ako trčite ujutro, jer pomaže u podizanju fizičke energije. Nakon trčanja, uvek popijem dosta vode sa limunom i čekam dobar ručak pun povrća, proteina I vrlo malo ugljenih hidrata.

 

healthy smoothie

photo: web

ZAŠTITA KOŽE

Čak i tokom oblačnog vremena, zaštita od sunca je neophodna za trčanje na otvorenom. Ja volim proizvode Heliocare ili Marti Derm, koje je dobro naneti pola sata pre nego što izađete na stazu.


SPORTSKI GRUDNJAK

Bez njega je nemoguće biti siguran i osećati se komforno u svojoj koži dok trčite. Pravi sportski grudnjak je neophodna stvar u opremi za trčanje. Dobar grudnjak je ‘dry - fit’ tehnologije, što znači da vam koža uvek ostaje suva, jer se znoj prenosi u druge slojeve tkanine, što je veoma važno.


TEGIĆI ZA RUKE

Da bi održali mišiće ruku, koje su važne za unakrsne treninge i vežbe snage, dobro je povremeno trčati sa narukvicama – tegićima. Težine od pola do jednog kilograma mogu dati malo dodatnog izazova. Odlični su oni koji se stavljaju oko zgloba, jer ruke ostaju slobodne a tegići na svom mestu (ne pomeraju se i ne smetaju).


OPORAVAK - KUPKA

Kupke sa morskom solju su pravi prijatelj, ako ste dobili upalu mišića nakon trčanja. Nama se dopadaju kupke u kojima još ima dodatka arnike, kurkume, đumbira, timjana, ruzmarina, lavande. To su sve esencije koje opuštaju mišiće i poboljšavaju cirkulaciju.


ZDRAVE GRICKALICE

Nismo za to da se gricka između obroka, ali ako dugo i naporo trčite, parče crne čokolade ili energetske pločice sa suvim voćem, žitaricama i organskim medom su pravi izbor. 

 

healthy snack bar

photo: web

FLAŠA ZA VODU

Bez flaše za vodu, nijedan trkač ne izlazi na stazu. Mi volimo one od nerđajućeg čelika jer su lake za održavanje higijene i drže vodu svežom. ‘Lark-ova’ boca od nerđajućeg čelika koristi digitalnu UV-C LED svetlost za pročišćavanje vode svaka dva sata, a baterija traje do dva meseca jednim punjenjem. Vredi probati.


KNJIGA

Imamo za vas jednu dobru knjigu o tome šta je "dinamičko samo-treniranje." Ideja je da možete sami trenirati kao i trener svetske klase koji trenira svoje elitne sportiste. Radi se o razvoju pametnih i efikasnih rutina koje vas podižu, umesto izuzetno teških programa koji vas mogu blokirati i demoralisati.

running essentials

photo: web

Povezane objave
  1. NOVI PRAVCI – SVETLI PRIMERI NOVI PRAVCI – SVETLI PRIMERI
  2. 5 načina da ubrzate metabolizam 5 načina da ubrzate metabolizam
  3. 9 Kristala koje morate imati na vašem radnom stolu 9 Kristala koje morate imati na vašem radnom stolu
  4. Živim duže, znači zdravije Živim duže, znači zdravije
Kolačići
Cover.rs prikuplja Vaše lične podatke kako bismo Vas redovno obaveštavali o prodavnici, događajima i ponudama. Pogledajte našu Politiku privatnosti kako biste saznali više o zaštiti podnetih podataka i upravljanju istim.
To Top