coverfitness

Doručak

  1. 5 ideja za vrhunski zdrav doručak

    5 ideja za vrhunski zdrav doručak

    Kažu da postoje dve vrste ljudi. Oni koji čim ujutro otvore oči hvataju se za vrata frižidera i oni koji čekaju podne ne bi li upriličili svoj prvi obrok. Doručak nikako ne smete preskakati. To smo valjda odavno apsolvirali. Pred vama je pet kombinacija koje bi trebalo da osiguraju da vaš prvi i najvažniji obrok u danu posluži za dobro

  2. Domaći puter hleb sa lukom i začinima

    Domaći puter hleb sa lukom i začinima

    Ovaj svečani venac hleb sa maslacem od belog luka je lagan, mekan i puterast, da ga možete jesti samog bez ičega! Poslužite ovo toplo iz pećnice sa laganim posipom morske soli koja se lepo topi u ustima. Bonus? Ovo je jednostavnije za napraviti nego što ste mislili, a glavni sastojci koje ć

  3. Rančerska jaja – klasični meksički doručak

    Rančerska jaja – klasični meksički doručak

    Jaja su s pravom razlog za doručak. Relativno su jeftina, brzo se pripremaju, puna proteina i ukusna! Ali pripremajući ih svaki dan na isti način, može dosaditi i najsrećnijem konzumentu ove namirnice. Vreme je da udahnete novi život svojim jutarnjim jajima pomoću ovog recepta za huevos rančeros ili ti rančerska jaja. Šta su ranč

  4. Super jednostavni tostirani mafini sa jajima i slaninom

    Super jednostavni tostirani mafini sa jajima i slaninom

    Ovi izvrsni sve u jedan muffini za doručak čista su desetka za doručak i potreban je samo jedan lim za muffine kako bi se stvorile savršene porcije po osobi. Priprema: 20 minUkupno: 38 minPorcija: 6     Sastojci: 6 kriški hleba po izboru 1 kašika neslanog putera, rastopljenog

  5. Benedikt jaja sa uštipcima od slatkog kukuruza

    Benedikt jaja sa uštipcima od slatkog kukuruza

    Klasična benedikt jaja obavezno se jedu uz engleske mafine. U ovom izmenjenom receptu, mafine smo zamenili uštipcima od slatkog kukuruza (šećerca), zatim na sve to dodajemo kriške kremastog avokada. Tu su i pržena slanina, te čuveni hollandaise sos, koji će ovom jelu dati još veću dubinu. Sastojci

  6. Palačinke - Doručak po meri keto dijete

    Palačinke - Doručak po meri keto dijete

    Palačinke se obično posmatraju kao jedna od onih zanimacija u kojima nikada ne možete uživati kada pokušavate da budete zdravi ili da smršate. Srećom, danas na tržištu s odličnim brašnom bez glutena, niskim sadržajem ugljenih hidrata i visokim sadržajem proteina, možete pripremiti palačinke tako da zaista budu korisne za vaše

  7. cover citati

  8. Kako breskve iskoristiti u 3 ukusna recepta?

    Kako breskve iskoristiti u 3 ukusna recepta?

    Zrele su samo mesec ili dva, a kad ih zagrizete pružaju osećaj kao da jedete blagu stenu. Reč je o slatkom letnjem voću: breskvama. Kad su zrele, toliko su slatke i sočne da će vam biti potreban ubrus ili maramica. A kada je u pitanju ishrana, breskve su bogate vitaminom C koji pomaže jačanju vašeg imunološkog sistema i podstiče

  9. Pretvorite kutiju borovnica u 4 zdrava doručka ispod 500kcal

    Pretvorite kutiju borovnica u 4 zdrava doručka ispod 500kcal

    Letnje vreme je sezona za sveže voće, a borovnice su među najboljima kada je u pitanju serviranje kiselih ukusa i dobrih hranljivih sastojaka. Uz puno vitamina A, C, kalijuma i folata, jedna šolja borovnica nudi gotovo 4 grama vlakana u crevima (što je 14 procenata vaše dnevne vrednosti) za samo 84 kalorije. Borovnice imaju sadržaj vode

  10. Zdrav doručak za ljude koji mrze doručak

    Zdrav doručak za ljude koji mrze doručak

    Niste gladni ujutro? Odlažete obrok na neko vreme? Pokušavate da oslabite kako biste spremni dočekali leto? Ove poslastice sa pažljivo pobrojanim kalorijama pomoći će vam da ponovo otkrijete zadovoljstvo doručka. Od kaše u stilu pite od jabuka i izdašne kajgane, pa sve do zelenog smoothie-ja i štapića bogatog hranjivim materijama, i

  11. Zdravi muffini sa borovnicama

    Zdravi muffini sa borovnicama

    Šta ove muffine od borovnice čini zdravim? Ovi muffini su zdraviji od prosečnih muffina od borovnica. Napravljeni su od 100% brašna od celog zrna pšenice. Brašno od celog zrna pšenice nudi mnogo više hranljivih sastojaka od običnog i više vlakana. Muffini su na prirodan način zaslađeni medom ili javorovim sirupom, koji muffinima daju

cover magazin

Kolačići
Cover.rs prikuplja Vaše lične podatke kako bismo Vas redovno obaveštavali o prodavnici, događajima i ponudama. Pogledajte našu Politiku privatnosti kako biste saznali više o zaštiti podnetih podataka i upravljanju istim.
To Top