Ada Mall

Doručak

  1. Benedikt jaja sa uštipcima od slatkog kukuruza

    Benedikt jaja sa uštipcima od slatkog kukuruza

    Klasična benedikt jaja obavezno se jedu uz engleske mafine. U ovom izmenjenom receptu, mafine smo zamenili uštipcima od slatkog kukuruza (šećerca), zatim na sve to dodajemo kriške kremastog avokada. Tu su i pržena slanina, te čuveni hollandaise sos, koji će ovom jelu dati još veću dubinu. Sastojci

  2. Palačinke - Doručak po meri keto dijete

    Palačinke - Doručak po meri keto dijete

    Palačinke se obično posmatraju kao jedna od onih zanimacija u kojima nikada ne možete uživati kada pokušavate da budete zdravi ili da smršate. Srećom, danas na tržištu s odličnim brašnom bez glutena, niskim sadržajem ugljenih hidrata i visokim sadržajem proteina, možete pripremiti palačinke tako da zaista budu korisne za vaše

  3. Kako breskve iskoristiti u 3 ukusna recepta?

    Kako breskve iskoristiti u 3 ukusna recepta?

    Zrele su samo mesec ili dva, a kad ih zagrizete pružaju osećaj kao da jedete blagu stenu. Reč je o slatkom letnjem voću: breskvama. Kad su zrele, toliko su slatke i sočne da će vam biti potreban ubrus ili maramica. A kada je u pitanju ishrana, breskve su bogate vitaminom C koji pomaže jačanju vašeg imunološkog sistema i podstiče

  4. Pretvorite kutiju borovnica u 4 zdrava doručka ispod 500kcal

    Pretvorite kutiju borovnica u 4 zdrava doručka ispod 500kcal

    Letnje vreme je sezona za sveže voće, a borovnice su među najboljima kada je u pitanju serviranje kiselih ukusa i dobrih hranljivih sastojaka. Uz puno vitamina A, C, kalijuma i folata, jedna šolja borovnica nudi gotovo 4 grama vlakana u crevima (što je 14 procenata vaše dnevne vrednosti) za samo 84 kalorije. Borovnice imaju sadržaj vode

  5. Zdrav doručak za ljude koji mrze doručak

    Zdrav doručak za ljude koji mrze doručak

    Niste gladni ujutro? Odlažete obrok na neko vreme? Pokušavate da oslabite kako biste spremni dočekali leto? Ove poslastice sa pažljivo pobrojanim kalorijama pomoći će vam da ponovo otkrijete zadovoljstvo doručka. Od kaše u stilu pite od jabuka i izdašne kajgane, pa sve do zelenog smoothie-ja i štapića bogatog hranjivim materijama, i

  6. Zdravi muffini sa borovnicama

    Zdravi muffini sa borovnicama

    Šta ove muffine od borovnice čini zdravim? Ovi muffini su zdraviji od prosečnih muffina od borovnica. Napravljeni su od 100% brašna od celog zrna pšenice. Brašno od celog zrna pšenice nudi mnogo više hranljivih sastojaka od običnog i više vlakana. Muffini su na prirodan način zaslađeni medom ili javorovim sirupom, koji muffinima daju

Ada Mall

To Top