coverfitness

Kako se nositi sa usamljenošću i izolacijom tokom praznika

facebook-share twitter-share pinterest-share

Kako se nositi sa usamljenošću i izolacijom tokom praznika

U normalnim okolnostima ovo je obično doba godine za okupljanje, sumiranje utisaka i proslavu. Koronom obojena 2020. godina iznedrila je novu normalnost koju živimo poslednjih 9 meseci. To podrazumeva da zaštitimo sebe, svoje porodice i zajednice i da ostanemo kod kuće. Imajući to u vidu svako se sa tim nosi najbolje što ume. Evo kako uravnotežiti osećaj krivice i depresije koji se kod mnogih pojavio u ovom periodu.


Od polovine marta ste verovatno praktikovali fizički distancirane šetnje sa prijateljima, ručali ste tokom leta na otvorenom i verovatno proveli previše vremena na Zoom-u. Ali, uprkos svojim najboljim naporima, pošteno je reći da je 2020. godina bila godina izolacije za veliku većinu ljudi. Sa tim je bilo teško izaći na kraj - i postalo je sve teže tokom sezone praznika, jer mnogi slede savete Kriznog štaba da ostanu kod kuće i ne okupljaju se sa porodicom i prijateljima.


Koliko vas će odoleti iskušenju da ne odlazi na organizovane dočeke ili uopšte poseti prijatelje i porodicu? To je nešto sa čim se mnogi od nas mogu povezati. Ovo doba godine je tradicionalno vreme za okupljanje, introspekciju i proslavu, a nakon teške godine nagon za tim je veći nego što je normalno. Ali javni apeli da zaštitimo sebe, svoje porodice i zajednice da ostanemo kod kuće su imperativ. Za one koji žive sami, koji su već mesecima izolovani i unutra ih čeka duga hladna zima, to može biti zastrašujuće.


Alana Kaufman, psihoterapeutkinja, osnivač i direktorka Talk Suite-a, nedavno je govorila o tome kako se nositi sa usamljenošću i krivicom i kako to može uticati na naš radni život.


Spomenula je da je deo razloga zbog kojeg se ljudi sada mogu boriti sa puno različitih emocija količina vremena koje su proveli sami sa svojim mislima i osećanjima. Neke od naših reakcija na našu trenutnu situaciju mogu biti povezane sa nerešenim pitanjima iz naše prošlosti. Da bismo izdržali još nekoliko meseci izolacije, Kaufman preporučuje nekoliko stvari koje verovatno znamo, ali koje treba sprovesti u delo: Pravljenje pauza, pronalaženje nekoga s kim ćemo razgovarati i sećanje na to da postoji svetlo (i vakcina) na kraju tunela.


Povezane objave
  1. Da li se vratilo poverenje u stručnjake? Rane lekcije globalne krize Koronavirusa Da li se vratilo poverenje u stručnjake? Rane lekcije globalne krize Koronavirusa
  2. 5 načina kako lideri mogu pomoći zaposlenima tokom COVID-19 5 načina kako lideri mogu pomoći zaposlenima tokom COVID-19
  3. Pet saveta za zaposlene u vreme krize Pet saveta za zaposlene u vreme krize
  4. Novo normalno - da li smo spremni? Novo normalno - da li smo spremni?
Kolačići
Cover.rs prikuplja Vaše lične podatke kako bismo Vas redovno obaveštavali o prodavnici, događajima i ponudama. Pogledajte našu Politiku privatnosti kako biste saznali više o zaštiti podnetih podataka i upravljanju istim.
To Top