coverfitness

Najbolji kućni treninzi

facebook-share twitter-share pinterest-share

Najbolji kućni treninzi

Za mnoge od nas, vežbanje kod kuće je krajnji san o fitnesu: teretane imaju svoje prednosti, svakako, ali ideja da možete da se fokusirate isključivo na telo i da vežbate iz udobnosti sopstvenog doma - a da ne brinete o tome šta nosite, kako izgledate u ogledalu pored ostalih znojavih stranaca ili kakvu opremu ćete koristiti ako su stvari koje su vam već potrebne uzete - idealan je scenario vežbanja.

Ali odakle da počnete? Pronalaženje prostora i vremena za kućne treninge može biti izazovno. „Iako su kućni treninzi zgodni, postoji i mogućnost da zbog te lagodnosti, narodski rečeno izfušerite vežbanje jer, dobro, uvek možete doći do toga kasnije“, kaže Kathrin Schmitz, predsednica Američkog koledža sportske medicine. "Zbog toga planirajte kućne treninge uz istu ozbiljnost kao da se pripremate za razgovor za posao ili da tražite povišicu od svog šefa!“, kaže ona ili blokirajte taj primamljivi daljinski upravljač svojom odećom za vežbanje.

Onda je tu pitanje pronalaska adekvatnog režima koji zadovoljava vaše lične potrebe za fitnesom. "Postoji toliko mnogo mogućnosti za rad kod kuće, sa više tehnologija i opreme dostupnim većem broju ljudi", kaže Schmitz. "Svoje prednosti imaju odličan kardio trening, trening snage, HIIT trening, ravnoteže, joge i još mnogo toga. Razmislite o tome koji su vaši ciljevi i kreirajte svoje treninge u skladu sa tim."

Da bismo vam pomogli da učinite upravo to, sastavili smo ovaj početni do krajnji vodič za kućne treninge; od opreme za kućnu teretanu koja će vam trebati (ili vam nije potrebna - vežbe sa telesnom težinom su savršene za kućnu kondiciju) do svakog tipa vežbanja i cilja koji ikada možete zamisliti, pokrili smo vas.

Zato se spremite na gubitak kilograma, pojačajte metabolizam, izgradite mišiće ili ostvarite bilo koji lični cilj fitnesa koji ste sebi postavili iz svoje dnevne sobe (ili podruma, garaže, hodnika).

Kako započeti sa vežbanjem od kuće?

Iako može biti primamljivo preći pravo na zabavni deo - odabir plana vežbnja kod kuće koji ćete prvo isprobati - kao što je slučaj kada započinjete bilo koju novu naviku, važno je da se prvo savladaju osnove da biste bili sigurni da ste baždareni da uspete sa svojim planom vežbanja u kući. Imajući to u vidu, evo nekoliko koraka koje ćete slediti kako biste stvorili najbolji kućni trening za vas:

Korak 1: Definišite svoje ciljeve u fitnesu. Taj se korak često zanemaruje, ali je presudan jer pronalaženje vežbi i celokupne rutine wellness-a ne može biti ličnija stvar. Bukvalno odlučuje šta želite i od svog tela, na kraju krajeva! Utvrđivanje onoga čemu se nadate - bilo da gubite kilograme, tonirate ruke za sezonu kupaćih kostima, trčite 5 kilometara, održavate snagu kako odrastate ili samo pokušavate više da se krećete - olakšaće naredne korake ovog procesa.

korak 2: Stvorite prostor za vežbanje. Jedna je stvar planirati postavljanje kućne teretane, sasvim je drugo zapravo znati gde će ta kućna teretana postojati u vašoj kući. Ako se količina prostora koja vam je potrebna za područje vežbanja ne poklapa sa veličinom prostora koju stvarno imate, možda je vreme da se vratite za projektantski sto ili budete malo kreativniji. Na primer: Želite da radite jutarnju jogu rutinu, ali nemate dovoljno prostora za prostirku? Isprobajte joga pokrete koje umesto njega možete da radite iz kreveta.

Korak 3: Izaberite svoju opremu za vežbanje. Ovaj korak u velikoj meri zavisi od koraka pre njega, jer će se najbolja oprema za kućnu teretanu za vas uveliko razlikovati zavisno od vašeg fitness cilja, kao i od količine prostora koju zapravo morate da obezbedite i koristite. Alternativno, ako nemate dovoljno novca ili novca za puno opreme za vežbanje, postoji puno načina za vežbanje kod kuće bez opreme, tako da vas to ne sprečava u ostvarivanju ciljeva vežbanja kod kuće.

Korak 4: Pokrenite se. Sada kada znate šta želite da postignete sa svojim vežbama kod kuće, gde ćete obavljati navedene vežbe i imati opremu koja vam je potrebna za to, vreme je za glavni događaj: vežbanje!

Photo: Profimedia

Vežbanje za početnike

Ako ste novi u treningu, sve ovo može biti pomalo zastrašujuće kada ne znate odakle početi. Uopšteno, najbolje je započeti sa vežbama celog tela i telesne težine koje omogućavaju da se naviknete na pravi oblik vežbanja pre dodavanja težine, ali takođe zavisi od toga šta pokušavate da izvedete.

Gubitak kilograma od kuće

Postoji mnogo razloga za započinjanje plana vežbanja kod kuće, ali jedan od najčešćih razloga je gubitak kilograma. Mogućnost vežbanja u privatnosti vlastitog doma može biti posebno lepa kada imate manjak samopouzdanja za svoje telo i ne želite da idete u teretanu. Kada su u pitanju treninzi za mršavljenje kod kuće, imate puno mogućnosti, a mi smo sakupili najbolje od tih opcija u vodič za lako praćenje.

Vrste treninga kod kuće

Da li ste se nedavno zaljubili u Pilates? Ne može se živeti bez CrossFita? Ne obeshrabrujte se i ne mislite da vam kućne vežbe nisu dovoljno veliki izazov jer više volite fitnes stil koji se obično izvodi u studiju ili u teretani. Uz nekoliko jednostavnih modifikacija, najpopularnije vežbanje možete obaviti u udobnosti vlastitog doma. Na primer, ovaj HIIT trening možete lako da napravite kod kuće, jer ima vežbe sa telesnom težinom, što znači da vam nije potrebno kupovati neku specijalnu opremu pre nego što se počnete da se znojite.

Ne treba vam ni skupa oprema kada je u pitanju trening snage kod kuće. Osnovni alati, kao što su kettlebells, bučice i klizači na vratima, mogu biti jednako delotvorni kao skupe mapine koje vidite u teretani.

Vežbanje za žene

Iako vežbe same po sebi ne razlikuju muškarce i žene, mogu postojati velike razlike između fitnes i telesnih ciljeva muškaraca i žena. Dakle, iako su muškarci više nego dobrodošli da se oprobaju u ovim potezima, oni su više usmereni ka ciljevima i najobičnijim ženskim fitnes ciljevima.


Povezane objave
  1. Inovacije: Tehnologija sportske medicine koja menja način vežbanja Inovacije: Tehnologija sportske medicine koja menja način vežbanja
  2. 5 najboljih video treninga za koje nije potrebno više od 10 minuta 5 najboljih video treninga za koje nije potrebno više od 10 minuta
  3. Vežbanje na otvorenom iz ugla personalnog instruktora Vežbanje na otvorenom iz ugla personalnog instruktora
  4. Top 5 vežbi za definisanje stomaka Top 5 vežbi za definisanje stomaka
Kolačići
Cover.rs prikuplja Vaše lične podatke kako bismo Vas redovno obaveštavali o prodavnici, događajima i ponudama. Pogledajte našu Politiku privatnosti kako biste saznali više o zaštiti podnetih podataka i upravljanju istim.
To Top