coverfitness

Riblji takosi od zelene salate preliveni avokado sosom

facebook-share twitter-share pinterest-share

Riblji takosi od zelene salate preliveni avokado sosom

Tragate za izuzetno zdravim i ukusnim receptom za jelo koje će dodatno začinite vaša druženja sa prijateljima ili članovima porodice. Predstavljamo vam super ukusan i zdrav Fish Taco na oblogama zelene salate! Za pripremu ovih tacosa potrebno je oko 25 minuta, što ih čini odličnim izborom za obrok.

Reč je o idealnom obroku sa makronutrijentima, sa 43 grama ugljenih hidrata, 34 grama proteina i 26 grama masti po porciji. Ovi će vas neko vreme držati zadovoljnima! Riba možda nije vaš prvi izbor kada razmišljate o tako večeri, ali zapravo je savršeni protein za takose, jer je vrlo svestran i lak za spremanje. I, naravno, to je jedna od najboljih omega-3 namirnica koju možete da jedete. Za najbolje ulovljene divlje ribe, ja lično volim bakalar, morsku ploču ili mahi-mahi za svoje riblje tacose.


Kako ih pripremiti?

  • Povrće možete iseckati, narezati na kockice. Pripremite ljubičasti kupus, papriku, peršun i crveni luk. Ubacite svo povrće u posudu i prelijte sokom od 4 limete. Na kraju, operite i odvojite listove puterice ili zelene salate. Zatim ih postavite kao obloge.
  • Zatim ćete usitniti ribu na komade veličine zalogaja i staviti je u plitku posudu. U drugu, manju posudu pomešajte začinsko bilje za ribu: kim, beli luk u prahu, a ako želite začinjeno, kajenski biber ili začin od čipota. Pospite mešavinu začina preko ribe i promešajte komade malo da biste bili sigurni da je sva riba premazana. Tada ćete ovo ostaviti da se malo marinira dok pravite sos od avokada.
  • Ovaj recept sa taco ribom nije potpun bez sosa. Indijski orah, sok od limete, beli luk, so i jalapeno (ako volite začinjeno!) kombinovaćete u snažnom blenderu da dobijete pire. Dodajte tek toliko vode da pomogne smesi da se stopi. Zatim dodajte avokado i ponovo blendirajte dok sos ne postane kremast. Prebacite sos u posudu za serviranje.
  • Zagrejte srednji tiganj na umerenoj vatri. Kad se zagreje, dodajte kašiku ulja groždja i ribu. Proverite da je riba u jednom sloju i da se ne lepi za tiganj, a zatim je pokrijte i podesite tajmer na 5 minuta. Svakog minuta zavirite ispod poklopca i promešajte okolo kako bi bili sigurni da je pržena i hrskava sa svih strana. Samo budite nežni - ne želite da se riba raspada. Kada riba bude gotova, spremni ste za sastavljanje tacosa. Da biste napravili takos od ribe, počnite sa listom zelene salate, dodajte ribu i povrće, a zatim prelijte kašikom sosa od kreme od avokada. Ako insistirate na pravom tacu, onda idite na organsku sortu kukuruza za autentično iskustvo.

Povezane objave
  1. 9 tajni zdravijeg načina kuvanja 9 tajni zdravijeg načina kuvanja
  2. Riblji takosi sa svežim kupusom, ananas salsom i kremom od avokada Riblji takosi sa svežim kupusom, ananas salsom i kremom od avokada
  3. Recepti za brze i zdrave obroke od tunjevine iz konzerve Recepti za brze i zdrave obroke od tunjevine iz konzerve
  4. Top 9 zdravih recepata za povećanje raspoloženja Top 9 zdravih recepata za povećanje raspoloženja
Kolačići
Cover.rs prikuplja Vaše lične podatke kako bismo Vas redovno obaveštavali o prodavnici, događajima i ponudama. Pogledajte našu Politiku privatnosti kako biste saznali više o zaštiti podnetih podataka i upravljanju istim.
To Top