coverfitness

Stepper za lepo oblikovanu zadnjicu je must!

facebook-share twitter-share pinterest-share

Stepper za lepo oblikovanu zadnjicu je must!

Steper je mala mašina za vežbanje koja simulira osećaj penjanja uz stepenice koje je odlično za noge i zadnjicu. Steper može poslužiti za dobro izbalansiran ciljani trening donjih ekstremiteta i zadnjice, a potrebno je zaista malo vremena svaki dan da bi se dobila maksimalna korist.


Prednosti stepera

Vežbanje na steperima može vam dati aerobni, kardiovaskularni trening bez mnogo zamora. Takođe će targetirati mišiće nogu i glutealnih mišića (zadnjica), čineći noge i zadnjicu toniranijim i oblikovanijim a tako smanjiti i nagomilane masti. Mašina takođe može ciljati grupe mišića u vašem stomaku i donjem delu leđa ako je pravilno koristite.

 

aerobik trening steper

photo: web

Osnove vežbanja

Većina kućnih stepera nisu potpuno kompjuterizovana i ne nude više nivoa otpora i brzina koje možete da birate. Ako vam steper nudi kompjuterizovane nivoe, težite manjim otporima pri prvom treningu i povećavajte ga svakih nekoliko nedelja dok se ne naviknete na trenutni nivo.

  • Postavite stopala ravno i čvrsto na mašinu.
  • Neki kućni steperi imaju ručke ili opruge za ruke, dok drugi ne. Ako vaš steper nema ove opruge, ruke držite zategnute, blago stisnute u pesnice kao kada trčite. Ako vaš steper ima opruge za ruke, uza istezanje I dodatni trening. Ako želite da radite vežbe za ruke stvite ih u ravan položaj ispred sebe, držeći paralelno opruge koje pružaju otpor, dok koračate na steperu.
  • Držite gornji deo tela i trup ravno. Ne naginjite se i ne savijajte. Ovo je od presudnog značaja za rad važnih grupa mišića i stabilnost mašine.
  • Jednom nogom pritiskajte steper dok se druga noga podiže. Ponovite sa suprotnom nogom. Ovo bi trebalo da bude slično osećaju penjanja stepenicama.
  • Počnite polako i dodajte brzinu kako se navikavate na mašinu. Započnite vežbanje negde između šest i dvanaest minuta. Vremenom možete vežbati na mašini najviše dvadeset minuta.

Saveti za bezbednost

Pazite da steper za vežbanje bude na potpuno ravnoj površini. Ne postavljajte steper na tepih ili prostirku. Nosite patike sa dobrim đonom i ne koristite mašinu bosonogi. Vežbe izvodite polako i budite sigurni da imate dobar osećaj ravnoteže pre nego što dodate još brzine.


Promena treninga

Mašinama možete dodati treninge snage i bez ručki ili otpornih opruga (koji pomažu u jačanju ruku) radeći sa laganim tegićima dok koračate.

Ako ne možete da uklopite celokupan fitness trening u svoj dan, korišćenje samo stepera za vežbanje kod kuće je dobra opcija, jer nije samo lako, već je korisno za zdravlje vašeg tela, tonus mišića i snagu. Mašina je, takođe, prilično mala, a može se lako skladištiti ispod vašeg kreveta ili u bilo koji ormar, kada je ne koristite.

Povezane objave
  1. 9 načina da optimizujete ili se odlučite da redovno trčite 9 načina da optimizujete ili se odlučite da redovno trčite
  2. Prednosti korišćenja traka za vežbanje sa otporom (VIDEO) Prednosti korišćenja traka za vežbanje sa otporom (VIDEO)
  3. Inovacije: Tehnologija sportske medicine koja menja način vežbanja Inovacije: Tehnologija sportske medicine koja menja način vežbanja
  4. Šta telo pokušava da kaže ukoliko zevate tokom treninga? Šta telo pokušava da kaže ukoliko zevate tokom treninga?
Kolačići
Cover.rs prikuplja Vaše lične podatke kako bismo Vas redovno obaveštavali o prodavnici, događajima i ponudama. Pogledajte našu Politiku privatnosti kako biste saznali više o zaštiti podnetih podataka i upravljanju istim.
To Top