coverfitness

Fitness

  1. Zeleni utorak u ADA MALL-u uz popuste i javni čas vežbanja

    Zeleni utorak u ADA MALL-u uz popuste i javni čas vežbanja

    Negujući zdrave navike, tradicionalno, treći put zaredom, ADA MALL shopping centar 6. jula organizuje aktivaciju ZELENI UTORAK. Svakog prvog utorka u mesecu očekuju vas dodatni popusti na već snižene cene, promocije zdravog načina ishrane. Posebna poslastica ovog izdanja biće funkcionalni trening sa ambasadorkom brenda NIKE, novinarkom i

  2. Ovo su wellness trendovi do kraja 2021.

    Ovo su wellness trendovi do kraja 2021.

    Godina 2020. nije bila baš ono što je neko mogao da predvidi. Sa pandemijom koronavirusa, rutine su poremećene i, kako su mnogi u martu počeli da rade od kuće, kancelarije su napuštene. Oni koji nisu mogli da rade na daljinu, počeli su da ulažu mnogo više vremena i brige u pokušaje da budu bezbedni i zaštite druge. Ono što je nekada

  3. Novi TikTok izazov koji može biti vaša dnevna rutina

    Novi TikTok izazov koji može biti vaša dnevna rutina

    Ko ne voli zabavni TikTok izazov? Ovih dana postoji naizgled beskrajan broj novih (i ponekad sasvim otkačenih) načina da testirate svoju snagu i fleksibilnost u ovoj aplikaciji od koje smo sve zavisniji iz dana u dan. Najnoviji izazov koji postaje viralan na TikTok-u testira vašu mobilnost od glave do pete i dovešće do ispitivanja koliko

  4. Joga za bolji protok limfe - nežna praksa koja podržava vaš imuni sistem

    Joga za bolji protok limfe - nežna praksa koja podržava vaš imuni sistem

    Joga za protok limfe nije uobičajena tema, ali s toliko mnogo zaraznih bolesti koje danas vrebaju, prilično je zapanjujuće da se o jednoj od najkritičnijih komponenti našeg imunološkog sistema - limfnom sistemu - tako retko govori. Limfatika, kao vrsta pasivnog cirkulatornog sistema našeg imunološkog sistema, jedan je od naših najmoć

  5. Top 5 vežbi za definisanje stomaka

    Top 5 vežbi za definisanje stomaka

    Da bismo osvežili vašu fitnes rutinu kod kuće, predlažemo Vam ovu desetominutnu sekvencu za definisanje mišića na stomaku. Uz pomoć tvorca Metode MVH za vitku liniju, Melisse Wood-Tepperberg, ističemo 5 vežbi za zatezanje i oblikovanje vašeg stomaka. Veoma kratka rutina, a uključuje sledeće vežbe: Dole pas,

  6. 4 lagane poze jutarnjeg istezanja za budjenje vaših mišića

    4 lagane poze jutarnjeg istezanja za budjenje vaših mišića

    „Istezanje ujutro - naročito izvođenje dinamičkih istezanja - može poslužiti kao savršen način za postepeno zagrevanje i buđenje duha i tela nakon mirnog noćnog sna, pripremajući vas za dan koji predstoji“, kažu stručnjaci. Dinamično istezanje služi kao proba u kojoj nervni sistem i mišići (poznati kao nervno-miš

  7. cover citati

  8. Pravilno izvođenje zgiba i njegove prednosti

    Pravilno izvođenje zgiba i njegove prednosti

    Zgibovi su vežbe u kojima se izvlačite iz visećeg položaja obično držeći šipku dizajniranu za njih. Pokret povlačenja aktivira nekoliko leđnih mišića kao što su latissimus dorsi (lats), trapezius (trapeze), romboidi, bicepsi i potrebna je stabilizacija jezgra (abdomena) da bi se sve stabilizovalo. Koliko puta ste u akcionim i

  9. Mango lansira novu activewear kolekciju

    Mango lansira novu activewear kolekciju

    Kroz svoju novu kampanju The Wellbeing Community, brend se povezuje sa svojom zajednicom kako bi podelio svoja fitnes i wellness iskustva. Mango lansira Active, kapsula kolekciju udobne odeće za bavljenje raznim sportskim disciplinama vezanim za fizičko i mentalno blagostanje, poput joge, plesa, meditacije ili pilatesa, između ostalog.

  10. Šta telo pokušava da kaže ukoliko zevate tokom treninga?

    Šta telo pokušava da kaže ukoliko zevate tokom treninga?

    Vežbanje je naporan posao i može biti zamorno. Ali vežbanje takođe može pomoći u poboljšanju sna. Ljudi koji vežbaju doslednije, bolje spavaju tokom večeri. Zevanje, koje je obično povezano sa umorom ili dosadom, urođeni je refleks centralnog nervnog sistema - naime, mozga. To znači da ne možete da kontrolišete kada i gde zevate.

  11. Dobre strane istezanja

    Dobre strane istezanja

    Koliko je među vama onih koji redovno idu u teretanu, ali zbog večite žurbe najmanje vremena odvoje na završnicu treninga koja bi trebalo da je rezervisana za istezanje? Mnogo je blagodati redovnog istezanja. Ono ne samo da može da vam poveća fleksibilnost, što je važan faktor kondicije, već može poboljšati i držanje tela, smanjiti

  12. Vežbanje na otvorenom iz ugla personalnog instruktora

    Vežbanje na otvorenom iz ugla personalnog instruktora

    Ovog proleća prekinuta je fitnes rutina vežbača širom sveta. Teretane su se privremeno zatvorile, mnogi treneri prebacili su se na online platforme na kojima su držali treninge, a mi smo pokušali da svoje dnevne sobe transformišemo u fitnes centre. Dolaskom lepšeg vremena, preselili smo se na otvoreno, a sa poznatim beogradskim personalnim

  13. 5 najboljih video treninga za koje nije potrebno više od 10 minuta

    5 najboljih video treninga za koje nije potrebno više od 10 minuta

    Kada pogledate sva ta savršeno isklesana, gotovo fotošopovana tela, najrazličitijih trenera čijim fotografijama vas Instagram svakodnevno zasipa, verujemo da u startu odustajete od bilo kakvog ličnog angažmana i pomeranja iz omiljene fotelje ili kreveta, verujući da je u startu sve izgubljeno. Najizazovniji deo vežbanja zapravo nije

  14. Bezbedno i odgovorno iskustvo u fitnesu - Studio LMNTS

    Bezbedno i odgovorno iskustvo u fitnesu - Studio LMNTS

    "Fizičke aktivnosti i tehnike opuštanja mogu biti dragoceno sredstvo koje će nam pomoći da ostanemo smireni i da tokom ovih izazovnih vremena nastavimo da čuvamo svoje zdravlje [COVID-19]." Smešten u hotelu X, u Torontu, ovaj studio predstavlja čistu futuristiku. Tokom leta, LMNTS Outdoor Studio će biti partner 6 lokalnih studija i

Stranica

cover magazin

Kolačići
Cover.rs prikuplja Vaše lične podatke kako bismo Vas redovno obaveštavali o prodavnici, događajima i ponudama. Pogledajte našu Politiku privatnosti kako biste saznali više o zaštiti podnetih podataka i upravljanju istim.
To Top