Ada Mall

Fitness

  1. 4 lagane poze jutarnjeg istezanja za budjenje vaših mišića

    4 lagane poze jutarnjeg istezanja za budjenje vaših mišića

    „Istezanje ujutro - naročito izvođenje dinamičkih istezanja - može poslužiti kao savršen način za postepeno zagrevanje i buđenje duha i tela nakon mirnog noćnog sna, pripremajući vas za dan koji predstoji“, kažu stručnjaci. Dinamično istezanje služi kao proba u kojoj nervni sistem i mišići (poznati kao nervno-miš

  2. Pravilno izvođenje zgiba i njegove prednosti

    Pravilno izvođenje zgiba i njegove prednosti

    Zgibovi su vežbe u kojima se izvlačite iz visećeg položaja obično držeći šipku dizajniranu za njih. Pokret povlačenja aktivira nekoliko leđnih mišića kao što su latissimus dorsi (lats), trapezius (trapeze), romboidi, bicepsi i potrebna je stabilizacija jezgra (abdomena) da bi se sve stabilizovalo. Koliko puta ste u akcionim i

  3. Mango lansira novu activewear kolekciju

    Mango lansira novu activewear kolekciju

    Kroz svoju novu kampanju The Wellbeing Community, brend se povezuje sa svojom zajednicom kako bi podelio svoja fitnes i wellness iskustva. Mango lansira Active, kapsula kolekciju udobne odeće za bavljenje raznim sportskim disciplinama vezanim za fizičko i mentalno blagostanje, poput joge, plesa, meditacije ili pilatesa, između ostalog.

  4. Šta telo pokušava da kaže ukoliko zevate tokom treninga?

    Šta telo pokušava da kaže ukoliko zevate tokom treninga?

    Vežbanje je naporan posao i može biti zamorno. Ali vežbanje takođe može pomoći u poboljšanju sna. Ljudi koji vežbaju doslednije, bolje spavaju tokom večeri. Zevanje, koje je obično povezano sa umorom ili dosadom, urođeni je refleks centralnog nervnog sistema - naime, mozga. To znači da ne možete da kontrolišete kada i gde zevate.

  5. Dobre strane istezanja

    Dobre strane istezanja

    Koliko je među vama onih koji redovno idu u teretanu, ali zbog večite žurbe najmanje vremena odvoje na završnicu treninga koja bi trebalo da je rezervisana za istezanje? Mnogo je blagodati redovnog istezanja. Ono ne samo da može da vam poveća fleksibilnost, što je važan faktor kondicije, već može poboljšati i držanje tela, smanjiti

  6. Vežbanje na otvorenom iz ugla personalnog instruktora

    Vežbanje na otvorenom iz ugla personalnog instruktora

    Ovog proleća prekinuta je fitnes rutina vežbača širom sveta. Teretane su se privremeno zatvorile, mnogi treneri prebacili su se na online platforme na kojima su držali treninge, a mi smo pokušali da svoje dnevne sobe transformišemo u fitnes centre. Dolaskom lepšeg vremena, preselili smo se na otvoreno, a sa poznatim beogradskim personalnim

  7. adamallmajica

  8. 5 najboljih video treninga za koje nije potrebno više od 10 minuta

    5 najboljih video treninga za koje nije potrebno više od 10 minuta

    Kada pogledate sva ta savršeno isklesana, gotovo fotošopovana tela, najrazličitijih trenera čijim fotografijama vas Instagram svakodnevno zasipa, verujemo da u startu odustajete od bilo kakvog ličnog angažmana i pomeranja iz omiljene fotelje ili kreveta, verujući da je u startu sve izgubljeno. Najizazovniji deo vežbanja zapravo nije

  9. Bezbedno i odgovorno iskustvo u fitnesu - Studio LMNTS

    Bezbedno i odgovorno iskustvo u fitnesu - Studio LMNTS

    "Fizičke aktivnosti i tehnike opuštanja mogu biti dragoceno sredstvo koje će nam pomoći da ostanemo smireni i da tokom ovih izazovnih vremena nastavimo da čuvamo svoje zdravlje [COVID-19]." Smešten u hotelu X, u Torontu, ovaj studio predstavlja čistu futuristiku. Tokom leta, LMNTS Outdoor Studio će biti partner 6 lokalnih studija i

  10. Stepper za lepo oblikovanu zadnjicu je must!

    Stepper za lepo oblikovanu zadnjicu je must!

    Steper je mala mašina za vežbanje koja simulira osećaj penjanja uz stepenice koje je odlično za noge i zadnjicu. Steper može poslužiti za dobro izbalansiran ciljani trening donjih ekstremiteta i zadnjice, a potrebno je zaista malo vremena svaki dan da bi se dobila maksimalna korist. Prednosti stepera Vežbanje na steperima može vam

  11. Inovacije: Tehnologija sportske medicine koja menja način vežbanja

    Inovacije: Tehnologija sportske medicine koja menja način vežbanja

    Kada su u pitanju wellness centri, nemački Lanserhof nalazi se u svojoj ligi. Dakle, kada se njegova poslednja ustanova otvorila u Londonu u Umetničkom klubu u ulici Dover, nismo bili iznenađeni kada smo saznali da, pored tradicionalnih spa funkcija kao što su krioterapija i akupunktura, ova lokacija dodaje jedinstven Lanserhof-ov dodir umetni

  12. Prednosti korišćenja traka za vežbanje sa otporom (VIDEO)

    Prednosti korišćenja traka za vežbanje sa otporom (VIDEO)

    Da li biste koristili trake za otpor u svom fitnes treningu? Bilo da ste početnik u treningu, top model, iskusan dizač tegova ili se oporavljate od povrede, odgovor je DA! Šta su trake za otpor prilikom vežbanja? Elastične trake za otpor su fitness dodatak za jačanje i istezanje mišića, bilo da se radi o estetici tela, sportskom

  13. 9 načina da optimizujete ili se odlučite da redovno trčite

    9 načina da optimizujete ili se odlučite da redovno trčite

    Bez obzira da li imate ustaljenu rutinu trčanja ili samo ulazite u nju, najmanji podsticaj može biti ključ za postizanje vašeg sledećeg cilja. Pitali smo nekoliko naših prijateljica, trkača za sitnice koje im pomažu da se motivišu. PATIKE ZA TRČANJE Bilo koji ozbiljan trkač će vam reći: Uložite u svoje patike. Čak i

  14. Najbolji kućni treninzi

    Najbolji kućni treninzi

    Za mnoge od nas, vežbanje kod kuće je krajnji san o fitnesu: teretane imaju svoje prednosti, svakako, ali ideja da možete da se fokusirate isključivo na telo i da vežbate iz udobnosti sopstvenog doma - a da ne brinete o tome šta nosite, kako izgledate u ogledalu pored ostalih znojavih stranaca ili kakvu opremu ćete koristiti ako su stvari

Stranica

Ada Mall

Kolačići
Cover.rs prikuplja Vaše lične podatke kako bismo Vas redovno obaveštavali o prodavnici, događajima i ponudama. Pogledajte našu Politiku privatnosti kako biste saznali više o zaštiti podnetih podataka i upravljanju istim.
To Top