coverfitness

Zdravlje

  1. Kako da brinete o zdravlju posle tridesete?

    Kako da brinete o zdravlju posle tridesete?

    Navršavanje tridesete godine života je u domenu brige o zdravlju prelomni trenutak, kada postajemo svesniji uticaja soptvenog stila života kao i brojnih spoljašnjih faktora na naše psihofizičko stanje. Ulaskom u tridesete godine uglavnom dobijamo prve odgovore sopstvenog organizma na naše evenualne nesmotrenosti u toku prethodnog mladalač

  2. Kako jesti pametnije, a ne manje?

    Kako jesti pametnije, a ne manje?

    Sigurno je reći da kada je reč o jelu, mnogi od nas traže slobodu, a ne ograničenje. Naša nutricionistička filozofija: jedite pametnije, ne manje. To znači da nauka bude vaš vodič prilikom odabira hrane i aktivnosti koje vašem telu pružaju podršku koja mu je potrebna da bi funkcionisala u najboljem izdanju. U ovom slučaju poja

  3. 7 praksi koje daju sličan efekat kao trening

    7 praksi koje daju sličan efekat kao trening

    Da li ste ikada poželeli da učinite nešto korisno za celo telo, a da se ne morate naprezati? Tačno je, ništa nam ne koristi kao dobar znoj. Pokreće limfu, pojačava cirkulaciju, oslobađa endorfine i tonira naše mišiće. Međutim, postoje neke stvari koje možemo učiniti da se krv i limfa pokrenu, oksigenišu telo i oslobode endorfine

  4. Kućni lekovi protiv alergije

    Kućni lekovi protiv alergije

    Prema podacima Američke fondacije za alergije i astmu, svaki peti čovek, ili procenjeno 50 miliona Amerikanaca, pati od neke vrste alergije. Velike su šanse da se vi ili neko koga poznajete bavite tekućim alergijama, bilo sezonskim, bilo alergijama na hranu, ili nekom drugom vrstom i da biste bar s vremena na vreme mogli koristiti olakšanje

  5. Sport koji je u protekloj godini osvojio Beograđane - Nordijsko hodanje

    Sport koji je u protekloj godini osvojio Beograđane - Nordijsko hodanje

    Aktivnost koju možete praktikovati svuda! Nastalo u Finskoj krajem 90-ih Nordijsko hodanje kao dopunski trening za skijaše u letnjem periodu tokom 2020. osvojio je Beograđane i Beograđanke najpre kao aktivnost koja se može praktikovati svuda, ali i zbog benefita koju ima za zdravlje. Beogradski trkački klub i ove godine vrši upis u Školu

  6. Šta je humanistička terapija?

    Šta je humanistička terapija?

    Danas postoje mnogi različiti oblici psihoterapije koje nude stručnjaci koji se bave mentalnim zdravljem, što ponekad otežava pronalaženje tipa koji vam možda najviše odgovara. Humanistička terapija je jedna vrsta koja usvaja „holistički pristup“ poboljšanju mentalnog blagostanja. Posebnu pažnju posvećuje jedinstvenim iskustvima

  7. cover citati

  8. 8 najboljih aplikacija za uspavljivanje u 2021.

    8 najboljih aplikacija za uspavljivanje u 2021.

    Bez obzira da li pokušavate da pomognete mališanima da zaspu ili ste i sami jednostavno nemirna odrasla osoba, ove aplikacije će vam pomoći da spavate kao beba. Borite se da uhvatite dovoljno sna? Za to postoji aplikacija. U stvari, postoji toliko mnogo aplikacija za uspavljivanje koje vam obećavaju da će vam pomoći da zaspite (i

  9. Kako podstaći moždane hemikalije?

    Kako podstaći moždane hemikalije?

    Većini je potpuno jasno da mozak reguliše raspoloženje, ali kako se tačno to događa? Iako naučnici nastavljaju da istražuju i uče o tome kako je funkcija mozga povezana sa emocionalnim zdravljem, oni znaju da moždane hemikalije igraju presudnu ulogu. Naše hemikalije u mozgu služe kao glasnici, šaljući signale živcima kroz mozak koji

  10. 15 razloga da uvedete toplu limunadu kao jutarnju rutinu

    15 razloga da uvedete toplu limunadu kao jutarnju rutinu

    Limun je jedno od najpopularnijih i najsvestranijih agruma. Njegova popularnost duguje se osvežavajućem ukusu i mirisu što ga ujedno i čini čestim izborom za aromatiziranje mnogih recepata i parfema. Limun se takođe široko koristi u svim vrstama pića - od čajeva i koktela do sokova. Uz očiglednu upotrebu kao ukus, limun se od

  11. Blogovi o zdravlju koje treba da zapratite ove godine

    Blogovi o zdravlju koje treba da zapratite ove godine

    Danas u džungli zvanoj Internetu postoji mnogo blogova o zdravlju i fitnesu. COVER magazin izdvaja 6 zdravstvenih blogova koje morate uvrstiti u svoju dnevnu rutinu tokom 2021. godine. U obzir treba uzimati savete o zdravlju i fitnes samo iz verodostojnih izvora. Blogovi koje izdvajamo imaju poverenje miliona ljudi. Tako da ne morate da brinete o

  12. 5 zdravih načina za smanjenje stresa

    5 zdravih načina za smanjenje stresa

    Stres je prirodna reakcija tela na borbu ili beg na uočene pretnje. U situacijama kada postoji stvarna pretnja, stres može značiti razliku između života i smrti. Ali u normalnim svakodnevnim situacijama - poput posla, roditeljstva ili škole - prekomerni stres može imati dramatično negativne rezultate. Problem sa stresom Privremeni ili

  13. Da li je dermaplaning bezbedan?

    Da li je dermaplaning bezbedan?

    Tražite neinvazivan način za rešavanje više problema sa kožom odjednom, poput hrapavosti, brazdi i tankih linija? Tada biste mogli razmisliti o pokušaju dermaplaninga, trendi tretmana za negu kože koji uključuje „brijanje lica“ kako bi se promovisao promet ćelija kože. Šta je tačno dermaplaning i da li je efikasan i siguran? Ovaj

  14. Šta je MCT ulje, zašto je dobro i kako ga koristiti?

    Šta je MCT ulje, zašto je dobro i kako ga koristiti?

    „MCT“, zdrava vrsta zasićenih masnih kiselina, povezana je sa nekoliko važnih zdravstvenih blagodati. Za šta je tačno MCT ulje dobro? Benefiti MCT ulja uključuju poboljšanje kognitivne funkcije i podržavanje gubitka težine / zdravog upravljanja težinom. Kokosovo ulje je jedan od odličnih izvora MCT (trigliceridi srednjeg lanca) -

Stranica

cover magazin

Kolačići
Cover.rs prikuplja Vaše lične podatke kako bismo Vas redovno obaveštavali o prodavnici, događajima i ponudama. Pogledajte našu Politiku privatnosti kako biste saznali više o zaštiti podnetih podataka i upravljanju istim.
To Top