Ada Mall

Zdravlje

  1. Kako sebi da napravimo ‘prostora’ za teške emocije: Družite se više u 2020

    Kako sebi da napravimo ‘prostora’ za teške emocije: Družite se više u 2020

    Psiholozi i profesionalci za mentalno zdravlje edukovani su da rade u kriznim situacijama sa pacijentima. Ta stručnost je zaista važna u situacijama kada se rešavaju teška, akutna ljudska pitanja. Trenutni protokol za zaštitu mentalnog zdravlja gotovo uvek se zasniva na modelu lečenja koji se bavi bolešću: terapija razgovorm i lekovi. I

  2. Dr Leljla Kažinić Kreho - Kako produžiti životni vek i biti aktivan, zdrav i vitalan? (intervju)

    Dr Leljla Kažinić Kreho - Kako produžiti životni vek i biti aktivan, zdrav i vitalan? (intervju)

    Knjiga 'Antiaging prehrana' je sedma po redu čuvene doktorke, priznatog evropskog magistra, nutricioniste koja nas savetuje kako kvalitetno stariti, ostati vitalan i zdrav, te tako produžiti svoj životni vek.  Q Hormonska terapija već više od šezdeset godina zaokuplja žene i njihove probleme. Kako bi olakšale menopauzu, žene

  3. Dr Lejla Kažinić Kreho: Antiaging prehrana (intervju)

    Dr Lejla Kažinić Kreho: Antiaging prehrana (intervju)

    Dr Lejla Kažinić Kreho, doktorka, magistar kliničke ishrane i autor više bestselera o alkalnoj i zdravoj ishrani, među kojima se ističe poslednji – 'Antiaging prehrana', otkrila nam je šta sve čini okosnicu zdravog i uravnoteženog životnog stila. Želimo li živeti, ne samo duže već zdravije i izgledati mladoliko, njeni saveti su i

  4. Ti si ono gde jedeš

    Ti si ono gde jedeš

    Svi smo svesni metafore „Ti si ono što jedeš“ koja znači da hrana koju svesno ili nesvesno konzumiramo utiče na nas, naš život i našu dobrobit. Jednostavno rečeno; ako odaberemo zdravu ishranu, osećaćemo se zdravo, a ako unosimo brzu hranu, ona će negativno uticati na naše fizičko i psihičko stanje. Ali postoji i još jedan vrlo

  5. Živim duže, znači zdravije

    Živim duže, znači zdravije

    Želja za što dužim životom je veliki pokretač ovog trenda. Nedavna istraživanja o dugovečnosti i mortalitetu, uključujući i poznate projekte plave zone (regioni u svetu u kojima ljudi žive duže od proseka), pokazali su da postoji "tajni sastojak" za duži život i da hrana, prehrana i kretanje igrajuc ključnu ulogu. Dr Giovanni Mario

  6. 5 načina da ubrzate metabolizam

    5 načina da ubrzate metabolizam

    Svako od nas poznaje osobe koje klopaju brzu hranu i nemaju problem sa viškom kilograma. Postoje ljudi koji prosto brže sagorevaju kalorije.   Metabolizam ili ti brzina kojom sagorevate kalorije zavisi od Vaših godina, pola, čak i gena. Uz redovna vežbanja, mudru ishranu i unos tečnosti, moguće je ubrzati ga. Mi otkrivamo pet načina

  7. Ada mall

  8. Moć je u meni

    Moć je u meni

    Ne može se poreći da današnji potrošači očekuju personalizaciju u svakom aspektu svog života - bilo da je reč o preporukama Netflixa ili Amazona na bazi veštačke inteligencije, dizajnirajući naš vlastiti par Nike ili Levisa, restorane koji zadovoljavaju svaku prehrambenu potrebu ili uređaje koji prate svaki potez. Mi tražimo pomoć

Stranica

Ada Mall

To Top